27 آذر 1402

اردوی زیارتی قم پایه هشتم

مولف: نرگس دبیرستان   /  دسته: دسته بندی نشده   /  رتبه دهید:

طبق برنامه همه ساله ی دبیرستان نرگس جهت تقویت اعتقادات دینی و آموزه های مذهبی، اردوی زیارتی قم برای پایه هشتم ترتیب داده شد و پس از تصویب جزئیات اردو در شورای مدرسه جلسه ای با دانش آموزان برگزار گردید و جزئیات سفر در اختیارایشان قرار داده شد.

در این اردو از بامداد چهارشنبه 15آذر تا ساعت 23 در خدمت دختران خوب نرگس بودیم.

فعالیت های انجام شده به شرح زیر است:

پس از رسیدن به شهر مقدس قم به زائر سرای صادقیه جهت صرف صبحانه، استراحت و بیان آداب زیارت توسط خانم باقری مراجعت نمودیم.

پس از وضو و آمادگی لازم جهت زیارت و شرکت در نماز جماعت ظهر عازم حرم شدیم و گروه ها با مربی خود به زیارت کریمه اهل بیت علیهما السلام رفتند.

پس از زیارت ، اقامه نماز جماعت در مصلای حرم انجام شد و همچنین از مراسم تلاوت حدیث کسا بهره مند شدیم.

پس از نماز جماعت عازم مرکز تفریحی الاقصی شدیم تا پس از صرف ناهار  از بازی های آن مرکز استفاده نماییم.

بعد از داشتن ساعاتی مفرح به سمت مسجد مقدس جمکران حرکت کردیم.

تاریخچه ی این مسجد مقدس و همچنین مسائل اعتقادی و عریضه نویسی برای دانش آموزان شرح داده شد.

پس از اقامه نماز مغرب و نماز تحیت مسجد جمکران جهت خرید به بازار بزرگ جمکران مراجعه کرده  و از آنجا که صرف شام در هتل صادقیه تدارک دیده شده بود، قبل از حرکت به سمت راه آهن عازم هتل صادقیه شدیم.

در پایان سفر پیک همراه قاصدک از دانش آموزان تحویل گرفته شد.

راس ساعت مقرر جهت سوار شدن به قطار به راه آهن رسیدیم و دانش آموزان با لبی خندان و خاطره ای خوش به آغوش خانواده بازگشتند.

تعداد مشاهده (98)       نظرات (0)

نظرات کاربران درباره خبر "اردوی زیارتی قم پایه هشتم"